saya rindu awak : natayu

awak . . .
saya rindu awak . bukan rindu awak sebab saya sukakan awak atau sayangkan awak tapi saya rindu satu masa lalu dimana kita bercerita sepanjang hari . tentang apa sahaja . segala aktiviti yang dilakukan bersama . ke sana sini bersama . semuanya !

memang saya rindu semuanya antara kita . tapi sekarang kita macam tak kenal antara satu sama lain .

saya harap saya dapat kenal awak semula macam dulu . memerlukan antara satu sama lain . sebagai kawan . saya rindu awak sebagai kawan .

i miss her . nat

derai titisan air mata
ku rasa kini kering sudah
meratapi masa laluku
yang tak berpihak kepadaku

kini engkau ada dimana
ku tak tahu apa khabarmu
mungkinkah nanti ku temui
dirimu . . .

tertulis kisah 
cerita kita 
begitu indah masa laluku

dimana kini masa laluku
apakah engkau mendengar laguku
yang telah tersaji
hanya untukmu
sebagai pelengkap cerita hidupku

No comments: