maafkan aku , sahabat . .

kita hidup bukan untuk kita saja . mungkin sebab itu Tuhan hadirkan kawan dalam hidup kita . untuk bagi kita kongsi apa yang kita rasa .

kawan , setiap orang ada pengertian . daripada sahabat atau sekadar teman . janji kawan tetap kawan . sebab tak ada manusia atas dunia mampu hidup keseorangan .

" i am your patrick , you're my spongebob . let's be friend forever "

adat berkawan ada kalah ada menang . ada adik ada abang . ada benci ada sayang . ada cerdik ada bangang . ada susah ada senang .

umpama sekawan lelaki tengok bola . ada sokong poland ada sokong russia . bila menang rasa bangga . yang kalah tunduk saja . tapi tetap minum air sama-sama . tetap lepak semeja .


berkawan sesama manusia memang ada yang terasa . kalau tak nak terasa pergi duduk dalam gua . tahankan saja sebab kita dah kawan lama . mungkin aku pernah sakitkan hati dia . jadi sekarang dia balas semula . atau mungkin hari ini hari dia . esok hari aku pula . tapi tak apa . kita tetap kawan sampai bila-bila .

" walaupun perangai kau macam syaitan tapi aku tak kisah sebab kita kawan "

mungkin aku sudah kecilkan hati dia tanpa aku sedar dimana silapnya . mohd amir roshidi , kawan lelaki yang paling rapat , paling memahami aku , superhero bagi aku . tak pernah ambil kesempatan , jaga aku sebaik mungkin dari mula kenal . sanggup bersusah payah semata-mata nak tolong aku .

sekarang dia merajuk . . entah dimana silapnya . hmm . aku minta maaf kalau itu salah aku . maafkan aku sahabat .

ps: sudi tak hang jadi kawan aku lagi ?

2 comments:

Unknown said...

Msti kwn ney terbaik utk awak..klu x cmne awak boleh cerita psal die dlm blog ney..hope happy ending

Unknown said...

yup . one and only . but . . tamo jd kwn sy lg dahhh :(